Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето при студен двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето при студен двигател

    Имам проблем с паленето на моята алфа /146, 1,6 TS, 120hp/. При първо завъртване на ключа винаги гасне. Влиза в режим на второ или трето палене. Дори понякога при нормално работещ двигател на място при подаване на повече газ започва да гърми в колектора и да прекъсва. При студен двигател ми се е налагало дори да спра, да я угася и да я запаля на ново след което всичко е ОК. Нямам на идея какво може да бъде. Някой може ли да помогне със съвет???

  • #2
    С какъв бензин я караш ?
    Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

    Comment


    • #3
      Обикновен безоловен 95. Но това вече е от 5-6 месеца. Чух мнение, че може да бъде и от бензиновата помпа.

      Comment


      • #4
        Горивен филтър да си сменял скоро?
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #5
          Не. Не съм сменял изобщо горивен филтър. Карам я от една година, а и колата е 1999г, зареждам само от Шел, но това може би не е никаква гаранция.

          Comment


          • #6
            зареждам само от Шел, но това може би не е никаква гаранция.[/quote]

            Колега ти си ентусиаст бе и на тази и другите БОЗА
            1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
            2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
            1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

            Comment


            • #7
              Пробвай с ОМВ и супер 100 ! Знам за 2 коли след 1999та (едната е точно 1.6) на които ОМВ им понася по-добре.
              Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

              Comment


              • #8
                тези симптоми вобще не са от бензина или от филтъра , но какво може да е сега не ми идва на акъл

                Comment


                • #9
                  Все пак необходимо е да си смениш филтъра
                  97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                  .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                  Comment


                  • #10
                    не съм в час как е ситуацията с този мотор но така ми звучи като на центровка - дали е от зацепване или там от датчика на вала...
                    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                    Comment


                    • #11
                      Май наистина мотора не е в центровка щом гърми в колектора....
                      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                      Comment


                      • #12
                        мнее е от бензина
                        и аз сам така след ресет на акумулатора но при мене тожа ссъстояние е само 2 седмици и след това се самоубочава и колата става перфектна
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от WhitePower
                          мнее е от бензина
                          и аз сам така след ресет на акумулатора но при мене тожа ссъстояние е само 2 седмици и след това се самоубочава и колата става перфектна
                          Бах туй обучение, тва ЕКУ да не взема висше образование, при мен тая работа става за 5-10 мин!
                          Mitsubishi Outlander
                          Mitsubishi Space Star
                          Daihatsu Terios

                          Comment


                          • #14
                            Датчика на вала го смених, но се оказа напразно. Аз също не смятам, че е от бензина. Възможно ли е да бъде от дебитомер на въздуха или някой друг датчик.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от stan
                              Датчика на вала го смених, но се оказа напразно. Аз също не смятам, че е от бензина. Възможно ли е да бъде от дебитомер на въздуха или някой друг датчик.
                              ако е дебитомер, той и на загряла кола ще ти прави мизерии
                              иди на диагностика де ?
                              дебитомера най лесно се разбира по това че след 4500 оборота колата просто само реве и не върви

                              може да е всеки от другите датчици, тва само екзаминера може да го покаже....
                              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                              Comment

                              Working...
                              X